måndag, mars 06, 2006

Magbild, vecka 33

Lilypie Baby Ticker

Ny vecka och ny magbild... Jag var lite lat i förra veckan och la aldrig upp en magbild, veckorna springer iväg. Här kommer bilderna, måste bara poängtera att jag faktiskt tycker att magen ser mindre ut på bilderna än i verkligheten. Nu är det många som tror att jag är i vecka 40, och senast idag hos barnmorskan hade min mage växt över den övre kurvan på sf-mått för magen. Ojojoj! Ska bli spännande att se på ultraljudet på onsdag vad de uppskattar längd och vikt till, till lilla trollet i magen. ;-)




Hihi, jag ser helt salig ut på alla bilder, men det äääär jag ju! ;-D Vi längtar så enormt mycket nu efter vår lilla stumpa! ;-D


Framifrån


Sen började jag fundera över hur hon ligger och hur stor hon är... Här är jag med en bild som det är copyright Lennart Nilsson på, från just vecka 33 ur hans bok "Ett barn blir till" (fast den står i min bokhylla ;-) )


Jämförelsebilden v 11 - v 33

6 Comments:

At 9:01 fm, Anonymous Anonym said...

Så härligt att se och visst ser du salig ut, men det hör till. Det är en alldeles speciell känsla att ha ett litet liv inuti sig. Så mysigt och så fint :)

Kram!!!

 
At 9:51 fm, Blogger Botilda said...

Vilken värme och glädje! Jag skrev förresten ett långt svar till dig på Familjeliv men när jag tryckte på "Skicka" hade de tagit ner sajten. vet inte om det kom iväg...

 
At 12:05 em, Anonymous Anonym said...

Vilken jättebamsing till mage! Så härligt att se hur då ser så lycklig och välmående ut.

Kramar

 
At 6:57 em, Blogger Malin E said...

Så himla fin mage du har! Klart man förstår att du är helt salig.Nu är det verkligen inte många veckor kvar tills du får hålla din lilla snutta i famnen!!
Kramis MAlin

 
At 9:32 fm, Anonymous Anonym said...

Hej Tjockis!!!
Vilken fin mage!!!! Å vad spännande med lilla pyret!!!!
Inte så lång tid kvar nu....
Ha en fin vecka!!! *kram*

 
At 2:46 em, Anonymous Anonym said...

Åh vad kul när du lagt in bebsbilden på magen. Häftigt att få en liten bild av hur det ungefär ser ut därinne :)
Jag tycker bullen börjar se ganska färdigbakad ut, är det inte dags att den komma ut ur ugnen snart? ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home