tisdag, februari 14, 2006

Alla hjärtans dag!

Önskar er alla en fin Alla hjärtans dag!

Imorse då jag kom upp och gick in på WC hittade jag detta fina på vasken!!



Han är ju helt underbar, min sambo!! Jag blev så rörd!



Detta var innehållet i den blå påsen. :-) Mitt favoritläppglans i två olika fina färger. :-)



Och här är de söta nallarna! :-)

Nu ska jag bara komma på något bra att ge honom... Svårt!

Förmiddagen tillbringade jag med 6 andra gravida tjejer i min ålder som ska ha barn nu i vår! :-) Vi satt på ett fik och åt frukostbuffé. Mums! Det var jättetrevligt och mysigt! De är så himla trevliga allihop! :-) Ska bli roligt sedan till sommaren också när vi drar fram med våra barnvagnar som värsta barnvagnsmaffia! :-)

1 Comments:

At 8:48 em, Blogger mintid said...

Thihi då blir ni dom man irriterar sig på när dom går i rad o man inte kommer fram ;o)...
så fina presenter du fick!! Förstår att du blev glad!
Jag fick ett hjärta min son gjort som ska sättas i ett träd på en pinne o ett halsband med ett rött lerhjärta o skinnsnöre...så fint ... Tjejen har ritat en så fin teckning med massor av hjärtan o av sambon fick jag en fin bukett med blommor... :)

 

Skicka en kommentar

<< Home