onsdag, februari 22, 2006

Hur stor ska jag bli??

Vecka 30+3... Oj, vad magen växer, jag tycker att den är sååå stor nu!! Hur ska jag bli om 9 veckor??



Såhär såg jag ut kvällen innan testade positivt :-)


Och nu... Från ena sidan...


Blir den mindre från detta hållet?? Neeej?


Och bakifrån! ;-) Åtminstone känns det så. ;-)

MEn, jag är precis såååå glad och lycklig som jag ser ut att vara, över att vara i detta välsignade tillstånd, även om jag får höra att jag ser ut att vara i vecka 40. ;-) Bara lillan i magen mår bra så är jag nöjd!! :-) Är stolt över min mage och det är ett mirakel att det finns en liten flickbebis som sprattlar omkring därinne. Längtar bara tills jag får pussa på henne, lukta på henne, amma henne, byta hennes bajsiga blöjor... ;-)

2 Comments:

At 10:21 em, Blogger mintid said...

Ja det ska du fortsätta göra, njuta. Idag har min bästa väninna fått en bebis. Det var med kejsarsnitt och planerat. Har ännu inte hört ngt o vad det blev men jag är 100% att det blir en gosse ;O)...Kram

 
At 5:27 em, Blogger Botilda said...

Åh, jag har redan glömt hur det var att ha stor mage! Men igår gjorde jag automatiskt en gest från den tiden och tog mig på magen - det kändes som när man missar ett trappsteg. Samtidigt känner jag mig fortfarande som din sista bild; det är rätt många kilon kvar...

 

Skicka en kommentar

<< Home