måndag, februari 27, 2006

Taddaaaaa! :-D

Här är mina nya glasögon! :-D



Vad roligt, det var 18 som gissade! :-) 16 här och 2 via mail. :-) Roligt att läsa era kommentarer om de olika också. Några skrev att de HOPPADES att det var B eller E… Hihi.

Det var alltså B som var mina nya glasögon! :-) Det var dessa som de flesta röstade på, sen kom E och på tredje plats D!

Ska berätta om de olikas ”historia”:
A) Dessa hade jag på 80-talet. Tyckte de var ursnygga då, nu tycker jag att de är fuuuula och hemska. Jag försvinner totalt i dem på något sätt. Passar inte heller min personlighet.

B) De nya glasögonen alltså. Valde jag för att jag egentligen föredrar glasögon som SYNS och hade bestämt mig för RÖDA denna gång. Jag gillar färgen skarpt! :-) Och så tycker jag ju självklart om formen. ;-)

C) Dessa har INGEN gissat på. De hade jag före de röda jag valde nu, men jag har väl egentligen aldrig trivts så jättebra i dem (det färgade glaset gjorde att ögonen ”försvann” på något sätt) och speciellt inte nu på slutet. Har ju nästan alltid haft linser då jag haft dessa så det har inte varit något stort problem. ;-)

D) Dessa köpte sambon för 10 kronor på Myrornas! :-D En hel del som gissade på dessa, lite roligt! Jag tycker själv inte alls att jag klär i dem.

E) Dessa glasögon hade jag innan C). De har jag alltid gillat, och gillar egentligen fortfarande. :-) Men glaset är för svagt och ibland vill man ju byta.

F) Glasögonen man använder i spelet ”Brainstorm”.

G) Dessa blev ju utom tävlan ;-) Men jag gillade formen och färgen på dem.

De som hade helt rätt (utan att gardera sig) var:
Kaisa, Mindi, Mintid, Jessica och Malin E

Och dessa hade också rätt (gissade på rätt tillsammans med E):
Lilla Anna i Canada, Lotta, Pernilla, Hanna och Jenny

Tack för att ni gissade! :-)

4 Comments:

At 2:09 em, Blogger hanna said...

Hehehe, det var jag som hoppades. Och det var ju en jäkla tur att jag hade rätt :)

Är annars en jäkel på att skita i det blå skåpet ;)

 
At 12:04 em, Anonymous Anonym said...

Nämen, jag hade ju oxå rätt jue!! Och det stämde ju med minspelet oxå!! Haha!! Kul!!

 
At 3:49 em, Anonymous Anonym said...

Nämen!! Jag såg ju fel!! Jag trodde det var A) som stod ovanför bilden som menades för bilden med de röda glasögonen!! Jag menade iallafall B) fast jag såg fel på vad bilden hette...sådeså...;-D

Så kan det gå när inte haspen är på!!

 
At 4:03 em, Blogger Mindi said...

Hi-hi... ja det vr väl det jag visste att du hade god smak. ;)

Kram på dig!!!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home