onsdag, februari 22, 2006

Gissa mina nya brillor!? :-D

Jag har fått nya glasögon och tänkte att vi kunde roa oss med att ni får gissa vilka det är? (Ni som vet får inte lov att gissa ;-) )

Vore kul att höra allas gissningar! ;-) Avslöjar svaret i slutet av veckan (ifall jag fått några gissningar då ;-))



A)



B)



C)




D)




E)




F)



G) Nej, denna är alldeles för lätt... Detta är jag när jag var Grynet på en kändisfest i somras! :-D Dessutom hade glasögonen inget glas i ;-)

Gissa på nu! :-)

15 Comments:

At 9:28 fm, Anonymous Anonym said...

Jag tror det är antingen A eller D och med tanke på minspelet där du har glasögon A på dig så tror jag att de är de nya!!

ps. Tack för titten på hemsidan!! Katterna hälsar!! ;-)

 
At 12:33 em, Anonymous Anonym said...

Min gissning står mellan B och E...och nu kan jag inte bestämma mig för bara en av dem....

 
At 12:36 em, Blogger hanna said...

Förhoppningsvis B eller E :)

 
At 3:17 em, Blogger Pernilla said...

Jag tror E!

 
At 3:34 em, Anonymous Anonym said...

Jag tror på B!

Kramar!

 
At 5:30 em, Blogger Botilda said...

E, gissar jag på.

 
At 6:20 em, Blogger Mindi said...

Du passar bäst i B så jag gissar på dem? :)

Grynet brillorna gillar jag!!! :)

Kram kram!

 
At 8:33 em, Blogger mintid said...

Jag tror det är de andra uppifrån :)
Kram

 
At 9:11 em, Anonymous Anonym said...

Ja jösses vad den har vuxit. Man tror hela tiden att "Nej nu kan den bara inte bli större" men jo, nog gör den det allt. Jag tycker att det är lite alien-varning på hela grejjen. Men på ett positivt sätt så klart. Det börjar närma sig för er. Hur känns det inför förlossningen nu? Tycker du att det har hjälpt dig att "läsa på"?
Kram och klappa kanonkulan ;-)

 
At 12:33 em, Anonymous Anonym said...

Jag tror på B ;-)

Hoppas allt annars är bra!
Kram!!!

 
At 7:56 em, Blogger Malin E said...

Hmmmmmm...du passade bra i både b och c och e men jag gissar på B.
Kramis!

 
At 10:24 em, Anonymous Anonym said...

Jag tror E eller B. Mest på E, dom såg som så "nya och blanka" ut på något sätt. Fast hmm, C hade det kanske också kunnat vara.. oj vad svårt!
Vad kul att se bilder på dina snuttisar. Och HERREJÄVLAR ;) vilken stor och fin mage du har :D

 
At 12:30 fm, Anonymous Anonym said...

Jag tror på D för dom gillade jag...!

Hmmm.. nu är jag nyfiken!!!

 
At 6:40 em, Anonymous Anonym said...

Oj, du passar ju jättebra i allihopa! Men så är det ju, en skönhet klär i allt! ;)

Jag tror på D!! ;)

Nej, självklart tror jag nog på B eller E!

Kram kram!

 
At 5:35 fm, Anonymous Anonym said...

Hej!
Jag har hittat hit från Sara (flysjö-sara), och JAG tror att det är E-glasögonen som är nya! :)

Ser fram emot att fortsätta följa er graviditet! Ha en skön söndag
Kram!
Ida i Canada

 

Skicka en kommentar

<< Home