onsdag, mars 01, 2006

Såhär ser mina veckor ut! :-)

Nu är mina veckor ganska inrutade, men det är baaaaaaraaaa roligt! :-)

Såhär ser det ut:

Tisdagar:
Rygg-gympa på KK för höggravida kvinnor med foglossningsbesvär

Onsdagar:
Förmiddag: Förlossningsförberedande vattengympa för gravida kvinnor
Kväll: Föräldragrupp

Torsdagar: Vattengympa på KK för höggravida kvinnor med foglossningsbesvär

Utöver detta:

Minst en gång i veckan fikar jag med mina nyfunna gravida tjejer som jag träffat via familjeliv.se. :-) Det är en rejäl vitamin-injektion!! :-) Ett härligt gäng som bjuder på sig själva och det blir många skratt åt dråpliga historier.

Går och pratar på Mathildateamet om min förlossning varannan - var tredje vecka.

En gång varannan vecka går jag till barnmorskan och kollar upp så att allt står bra till med mamma och bebis i magen.

Mycket graviditetssaker, men jätteskönt att aktivera mig efter en lång tids inaktivering.

2 Comments:

At 1:35 em, Blogger mintid said...

Mycket bebis ja! Det blir så när man är gravid :)...
Hoppas att allt är bra med dig! Har ni fått lika mycket snö som vi i Småland?
KRam

 
At 8:07 fm, Blogger Botilda said...

Det blir ännu mer bebis sen ;-) Själv får jag passa mig och verkligen planera in slödagar utan aktiviteter - annars blir både sessan och jag alldeles för utmattade... Men visst är det skönt att äntligen aktivera sig. Jag hade en lång period av att inte göra eller orka någonting alls innan.

Hoppas du och magen mår toppen!
Kramar, Botilda

 

Skicka en kommentar

<< Home