måndag, mars 13, 2006

Energiboost!! :-)

I förmiddags blev jag energiboostad! Det blir jag ca en gång i veckan av ett härligt gäng med roliga, trevliga, vackra och sociala gravida tjejer!! :-) I själva tråden är vi 19 pers, men blir sällan mer än 8-9 stycken då vi träffas.

Det är verkligen jätteroligt att träffa dem! Vi ser alla fram emot sommaren då (förhoppningsvis) alla har varsitt litet troll i varsin barnvagn som vi har med oss då vi går barnvagnsturer och picnicturer i stans parker. :-)

Här är två bildbevis från två av fikorna. Den översta är ifrån idag då vi var ute på Ribban vid havet och fikade. Solen lyste och det var helt underbart väder! :-)



Här har vi Marie (BF 25 april), Petra (BF 28 mars) och Eva (6 dagar över tiden)



En annan gång vi fikade på ett mysigt café. :-) Jag (jo, mina 25 kilo plus på vågen börjar synas i ansiktet också, jag vet!), Petra, Anna och Marie.

4 Comments:

At 12:12 fm, Anonymous Anonym said...

Hej hej och tack för titten hos mig :)
Kul att läsa din blogg, och tackar för att man är en favorit :)
Det är alltid kul att se att någon annan läser vad man skriver iallafall.
Grattis till magen, hoppas allt går bra! :)

 
At 6:41 em, Anonymous Anonym said...

Jag tycker att du är jättefin i din mage!!!!!! (ja det e ni ju allihop förstås)
Sluta "fjanta" om att det syns i ansiktet...det e ju för att lillan ska ha nåt att äta sen.
Det har jag läst. =)

Klappa magen från mig.

Kram Kaisa

 
At 10:36 fm, Anonymous Anonym said...

Tjena!..Glöm inte att kameran adderar..fniss! Jag har en hel del bilder som jag på allvar vill retuschera.. fast dessa tycker jag är fina på oss alla! Kramelikram/ Petra

 
At 9:22 fm, Blogger huldra said...

Ärligt talat har jag inte ens lagt märke till om du har lagt på dig något extra i ansiktet. Är det så man ser ut när man får 25 extra kilon ska jag sluta noja över vikt för all framtid tror jag. ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home