tisdag, mars 21, 2006

Magbild, vecka 35

baby

Jag hittade en ny ticker som jag tyckte var cool och pedagogisk! :-) Här står ju även barnets utveckling i magen. 37 dagar kvar idag... Ojojoj! Visserligen bara 5% som föds på utsatt dag, men man är ju ändå så inställd på det här magiska datumet, den 28 april. :-)


Vi skippade magbilden förra veckan, så nu har den vuxit till sig i två veckor.


Jag kan fortfarande inte fatta det fantastiska att denna stora gravidmage är MIN!! Sambon brukar ofta säga att det ser ut som om den är påklistrad utanpå min vanliga mage. Hihi... ;-) Men det beror nog på formen, förstås.

7 Comments:

At 12:34 em, Anonymous Anonym said...

Takk for besøket hos oss:)Herlige magebilder!! Ikke lenge igjen for deg heller nå? I morgen går jeg inn i uke 34.. Bytter gjerne banner med deg, kjenner ikke så mange andre som er gravide..

Klem fra Eva & KNotten
http://knotten.timmi-t.com

 
At 12:54 em, Anonymous Anonym said...

Oj! Den är verkligen stooor nu :)

KRAM

Sanna

 
At 3:22 em, Anonymous Anonym said...

Åh vilken jättemage!!! :) Så himla härlig, stor, fantastisk babymage! Och den nya tickern är ju hur fin som helst.
storkram

 
At 12:44 fm, Anonymous Anonym said...

åh vilken bebismage, världens finaste <3 tänk att ert lilla frö snart är hos er <3 kramkalas!

 
At 9:07 fm, Blogger Anna said...

ÅH vilken FIN MAGE!!!!
Kram
Anna

 
At 9:02 em, Anonymous Anonym said...

Sorry men jag var bara tvungen att stjäla "din" ticker... Du får ta det som en komplimang ;-)

Kram till dig och klapp till magen (för du har rätt, gravida FÅR klappa varandras magar)

 
At 8:50 fm, Anonymous Anonym said...

Du har verkligen en jättefin mage!

 

Skicka en kommentar

<< Home