torsdag, augusti 31, 2006

Min mans nya passion!

Min man har en ny passion... Han utvecklade den nu i sommar då vi hyrde en stuga på norra Öland, invid en skog, i två veckor!

Resultatet av denna passion ser ni nedan.

Obs! Bilderna är inget för spindelfobiker! (de värsta klistrar jag in längst ner, så de första kan ni titta på utan risk ;-) )


Denna är min absoluta favorit!! Den ser nästan animerad ut, men när helt omanipulerad (bilden)! Gräshoppan viker undan bladet och ler i i kameran ser det ut som! :-D Visst är bilden läcker??!! :-)


En slända, och i bakgrunden är stugan som vi hyrde! :-)


En liten larv som äter på ett strå. Tittar man riktigt noga ser man att det finns dagdroppar i pannan på den. Visst är det fashinerande? Stooora ögon och man ser käkarna också!






En fjäril suger nektar från en blomma :-)






Ingen insekt, bara en ormbunke :-)




Regn i spindelnätet


Denna är så läskig så jag kan knappt titta på den själv... Får rysningar! Huuuuh!

11 Comments:

At 10:57 em, Blogger Camillas lockar said...

Very nice! Not. Skulle vilja se läbbiga bilder på ormar också. Har en kompis som är tokrädd för dem :-D Hehe!

 
At 11:18 em, Blogger Sissi said...

Några ormar såg vi inte - tack och lov! ;-) Och spindlarna såg jag inte heller, mer än nu på bild. ;-)

 
At 12:55 fm, Anonymous Anonym said...

hej hjärtat. wow, vilka häftiga & vackra bilder :o) tyckte också om den första bilden, gräshoppan ser ut som hämtad från en disney-film, sådär galet glad ;o) TACK för dina rader hos lilla mig, kan bara säga detsamma vännen <3 jag älskar att kika in hos dig, att få läsa dina rader & att kika på dina bilder är som balsam för själen :o) copyrighten gjorde jag i photoshop, valde ett fint typsnitt & så skrev jag dit det lillal.com helt enkelt :o) kan vara en god idé när man lägger ut bilder som man är sådär lite extra rädd om, som dom på er fina dotter <3 hoppas allt är bra med lilla familjen & att ni får en mysig helg, stoooorkram!

 
At 8:18 fm, Blogger mintid said...

Men oj vad underbara bilder! Vilka fotografer ni är! Håller med att det ser ut som om han ler den där första filuren!

Kram

 
At 1:09 em, Anonymous Anonym said...

Ni har verkligen känsla för bild och form, du och din man. Jättefina bilder!

KRAM

 
At 1:10 em, Anonymous Anonym said...

Ja, bilderna va jättebra!! Visserligen hatar jag insekter, men på bild kan dom ju vara okej.

 
At 8:43 em, Blogger Camillas blogg said...

Vilka kanonbra bilder!!
Var på Öland bodde ni? Vi var också på Öland i somras - bara i 3 dagar- i Byxelkrok! Var jättefint där!

Kram!

 
At 11:22 em, Anonymous Anonym said...

Men jösses vilka fina bilder!!! Ja inte spindlarna dårå......
Hoppas det är bra med er annars!
KRAM!

 
At 12:06 em, Blogger Pernilla said...

JÄTTEsnygga!! Jasså, ni har också en spybebis? :-D

 
At 6:52 em, Blogger Mindi said...

Men du, vilka underbara kort. Läskiga men underbara. Det första kortet är en klar favorit. Så duktig han är att fotografera! Vad har ni för kamera?

Stor kram

 
At 1:59 em, Blogger Linda said...

Oj vilka fina bilder:-)

 

Skicka en kommentar

<< Home