söndag, augusti 27, 2006

Då och nu!

DÅ...

Jag kallades "partybrud", trivdes på krogen, var bland de sista som lämnade festen och älskade att vara ute och dansa! :-D Det var jag som tog initiativ till fester och bjudningar, och hade tjejmiddag i min lägenhet var och varannan helg. När jag träffade en av bartendrarna från "Schlagerbaren"* på en kurs sa jag:

"Åh, jobbar du där?** Det är mitt andra hem!" :-D

Gick förbi där häromdagen, blev lite sentimental och frågade min man ifall han trodde att de saknade mig där? ;-) Hi-hi, knappast! ;-)


4 olika partytillfällen :-)

NU...

...är jag lycklig med min älskade man och underbara dotter, och har dessutom fått dille på pedagogiska leksaker (hade någon sagt detta till mig för ett år sedan hade jag bara höjt på ögonbrynen och skakat på huvudet - fniss):


Äpplet med 12 olika "lekmöjligheter" (från 3 mån) ;-)

Här är de två viktigaste personerna i mitt liv på en "shake-bar"*** i Köpenhamn i fredags!



Vi hade en jättehärlig dag! Solen strålade, vi gick och strosade och det var sååååå myyyysigt! :-D



Partybruden som blivit lycklig morsa! ;-D


*Jodå, jag känner till töntstämpeln, men det är det största utestället i Malmö dit "alla" går och har roligt. En lördagkväll är det inte ovanligt med 800 pers! Alltid var det några jag kände som var där! :-)

**Avslöjar samtidigt att jag mest stod och hoppade på dansgolvet och inte stod och hängde i baren särskilt mycket eftersom jag inte kände igen honom!

***Gör jättegoda OCH nyttiga smoothies :-)

6 Comments:

At 1:39 em, Anonymous Anonym said...

Ja det är konstigt hur mycket saker och ting kan förändras på kort tid :) Så härligt att läsa att du trivs i din nya roll.

KRAM!

 
At 1:40 em, Anonymous Anonym said...

Det där pedagogiska äpplet såg spännande ut! Jag har blivit totalt shopinggalen när det gäller lilla H

 
At 4:29 em, Anonymous Anonym said...

Åh, jag blir så lycklig när jag läser ditt inlägg. Härligt!! :)

Lilla tösen är ju sååå sockersöt. :)
Kram på er!

 
At 7:23 em, Blogger hanna said...

Var har du köpt äpplet? Ser ut att vara samma märke som vår dinosaurie (Lamaze)? Den är poppis här iallafall!
http://hanna.textamerica.com/?r=5193438

 
At 10:44 fm, Blogger Camillas lockar said...

Snygga bilder!! Pedagogiska leksaker är grymma. Var har du köpt den där färgglada?!

 
At 6:51 em, Blogger Mindi said...

Hi-hi.... men visst är det härligt att vara lycklig. :)))

Vet du, jag saknar inte partylivet ett dugg. Jag är nog alldeles för gammal. ;) I kväll blir det en påse chips och Heartbreak Hotel på dvd. Inte fy skam det heller. ;)

Puss på näsan!

 

Skicka en kommentar

<< Home