tisdag, augusti 15, 2006

Lika som bär!

Jajamensan, min (vår) dotter är vääääldigt lik sin pappa! :-) Och självklart är hon pappas lilla ögonsten!

Jag börjar nästan undra vem som är mamman? ;-) Hihi...

Jag har letat och letat och funnit att hon faktiskt har mina fingrar och naglar! ;-D

Inte helt oväntat får jag ofta kommentaren (vissa har t o m ropat det rakt ut! ;-) Bl a vår bvc-sköterska!)

-Oj, vad hon är lik sin pappa!

och

-Ja, din man kan i alla fall inte få för sig att du har varit otrogen!

Häromdagen då jag klädde på henne tänkte jag:

-Ja, här har vi Ulf i solhatt! ;-D

10 Comments:

At 8:15 em, Blogger hanna said...

Hahaha! Samma som i den här familjen då! Det sägs att Frank ser ut som Lars "mini-me"... :D Bara skägget som saknas.

 
At 8:25 em, Anonymous Anonym said...

Härligt att du är tillbaka! Underbara bilder och en underbar liten tjej!
Många kramar!

 
At 8:36 em, Anonymous Anonym said...

Heeeeej! Å vad skoj att du är tebax!!!
Och visst är Linnéa lik pappa sin!

Hoppas det är bra med er alla, och att "Storebröderna" mår bra!

Ska ta o läsa ikapp här lite nu.
KRAMAR!

 
At 11:42 em, Blogger Isabelle said...

Vad kul att du är tillbaka! Jag trodde du gett upp blogglivet för mammalivet helt och hållet :-) Vad söt hon är er lilla prinsessa, visst är livet som mamma helt makalöst undrbart?

Det där första-året-boken finns här:http://busigt.se/product_info.php/cPath/59/products_id/392?osCsid=b4bebda7f91cb61fe4702bd09c6ded83

Ur-tuff! Synd jag inte hann se den innan vi köpte nalle puh boken till theo *suck*

Kram på er!
/isa

 
At 2:25 em, Blogger Camillas lockar said...

Ja, visst är hon lik sin pappa. Men det är de i början, bara för att pappa ska känna sig trygg att det är hans barn! Din tid kommer när hon blir äldre. Varenda kotte som träffar mig och min 3,5-månaders Peo säger likadant: "Åååå, va lik han är pappa!" Det var väl kul i början, men nu ruttnar man på det. Men JAG då?! :-) Så som sagt, vår tid kommer...!

 
At 6:45 em, Blogger Camillas blogg said...

Hej!!

Jovisst är det jag som är din gamla brevvän med en man som börjar på T. Vi har ju träffats ihop med Mindi. :)
Har läst i din blogg ett tag, Mindi berättade att du hade den.

Linnea är jättesöt och så lik Ulf!
Kram!

 
At 8:39 em, Blogger mintid said...

Det är väl härligt när man känner igen saker i barnen :).

Hoppas allt är bra!

KRam

 
At 5:29 em, Anonymous Anonym said...

:) Kul tanke du fick där.... "ulf i solhatt" :) Söt är hon iallafall...

 
At 8:41 fm, Anonymous Anonym said...

Hon är så söt :) Men lika är dem!

KRAM!

Ps: Kommer inte ihåg vad hon heter, tjejen i min layout. Har så himla dåligt minne. Men det är en skådespelare i alla fall. Så mycket vet jag ;)

 
At 7:50 fm, Anonymous Anonym said...

Ja de är verlkligen lika!
Här är det likadant, alla kommenterar likheten med pappa. Kända som okända. Men nu har fler och fler börjat notera likheter med mig som bebis, jag och Magnus ser att det är en mix av oss båda vilket är skönt ;-) Förvisso är jag ganska säker på att jag har fött honom, men ändå *s*

 

Skicka en kommentar

<< Home