onsdag, augusti 09, 2006

Vi har varit på bröllop

I lördags var vi på bröllop!



Att gå på bröllop är inte som det var förr, innan Linnea kom.

Hmmm, vad ska jag ha på mig? Jo, jag kan ha den klänningen jag gifte mig i! Eller inte? Ska jag dra upp hela klänningen då jag ammar? Vad säger bruden då, borde det inte vara hon som ska ha all uppmärksamhet? ;-)

Det blev att vi fick gå och köpa en amningsklänning! Förhoppningsvis ska jag amma några månader till och kan ha den till hösten också - därför köpte jag en i brunt.

Bröllopet var fint. Jag hade inte träffat brudparet tidigare, men de verkade jättetrevliga. 7 barn hade de, så där ligger man i lä! ;-)

Det blev en kort kväll, Linnea ville inte äta (hon vill sällan äta utanför hemmet) så vi fick snällt bege oss hem igen vid 21-tiden. Småbarnsförälder? Jajamensan! ;-)

3 Comments:

At 10:18 fm, Anonymous Anonym said...

Vad kul att läsa några rader från dig och höra att allt är bra :)

KRAM!

 
At 9:05 em, Blogger Mindi said...

Nä men ohhh så glad jag blev när jag kikade in här och såg att du uppdaterat lite.... Jag förstår att det inte är första prioritet nu!

Hoppas att ni alla mår bra? Fungerar amningen bättre nu?

Stor kram

 
At 6:37 em, Blogger Malin E said...

Va kul att "se" dig igen.
Jodå jag kikar allt in här lite då och då för att seom du kommit tillbaka.Alla vi som har barn VET ju hur det är...fniss...
Kramis Malin

 

Skicka en kommentar

<< Home