tisdag, september 05, 2006

Absurda samtal 2

I det absurda samtalets värld talas det väldigt mycket om bajs och kräk. Och jag lyssnar, utan att höja på ögonbrynen, eftersom jag är exakt likadan själv. Men när slutar man med dessa samtal, eller kommer man alltid att prata om sina barn på detta sätt?

Föreställ er en mamma säga detta om sin 15-åring:

- Det smattrar massor i brallan när han sover, oj, vad han fiser!

- Han hade inte bajsat på 8 dagar så du kan ju bara tänka dig vilken laddning som kom!

- Han har lite problem med att bajsa, stackarn, så nu vet jag inte vad jag ska göra!

- Han är ett kräk- och bajsbarn så här får bytas kläder flera gånger om dagen!

- Han är väldigt tuttfixerad, han stirrar och försöker gripa tag i mina väninnors bröst!*

*förhoppningsvis visar han inte det så tydligt när han är 15 år ;-)

3 Comments:

At 5:04 em, Anonymous Anonym said...

Stackars 15 åring i så fall*skrattar* Fast tuttfixerad är väl ganska normalt... fast inte att mamman pratar om det förstås*s*

 
At 10:52 fm, Blogger Mindi said...

;D ;D ;D

Kram kram

 
At 12:12 em, Blogger Kottemor said...

Hahahahaa,ja föda barn är helt underbart men ger som sagt lite biverkningar;)
Amningsdimman är ej så underbar när man går omkring som en yr höna och ej minns från ena rummet till det andra vad man skulle göra,konstigt nog verkar man alltid minnas det som rör lillbebbens rutiner som tur är;)

Underbar sida och fantastiska bilder!!
Jo,jag har spindelfobi men eftersom du skrev att jag INTE skulle bläddra neråt så var jag ju tvungen!;)
Isch!
Läbbiga kräk.

Kramar från ilisen som snart kikar in här igen!:)

 

Skicka en kommentar

<< Home