torsdag, maj 04, 2006

6 dgr över tiden

Och inga känningar...

6 Comments:

At 9:13 em, Anonymous Anonym said...

För 8 år sen snart gick jag och väntade och det hände verkligen inte ett endaste dugg. Sen helt plötsligt kom hon och om en månad slutar hon första klass. Jag önskar att alla 8 åren varit lika långa som de 9 dagar jag gick över tiden. För längre dagar har aldrig funnits. Lycka till! Snart är hon här!

 
At 10:03 em, Anonymous Anonym said...

Förstår om det här är de längsta dagarna i ditt liv....
Men jag säger det igen - snart så...
Kramar!!!!!

 
At 10:19 em, Blogger mintid said...

Hon har så gott där inne så varför brådska :).
Tittar in här ofta för att se om det har hänt ngt !
Kram

 
At 10:55 em, Blogger Botilda said...

Jag tittar också in hit till dig ofta ofta nu. Förstår att det är segt att bara vänta, men alla bebisar har ju sitt eget tidsschema och hon kommer när det är dags för henne att komma.

Varma kramar!

 
At 5:21 fm, Anonymous Anonym said...

Vänta, vänta... Längta, längta...

Kikar här ofta nu på slutet (och hos Myran såklart på http://myran11.blogspot.com/) och väntar på roliga nyheter!

Snart, snart är hon här!
stooorkram

 
At 8:23 fm, Anonymous Anonym said...

För varje minut som går kommer du närmare din förlossning, snart är hon här! Lycka till!

 

Skicka en kommentar

<< Home