måndag, april 24, 2006

Grattis i efterskott, Ludde! ;-)

Life goes on... Ingen bebis än här ;-)

Den 16 april fyllde min äldste hund 3 år och jag missade att sätta in ett grattis till honom här... Sicken matte han har, va? ;-) Men han fick extra mycket gott och extra mycket mys och gos, så jag glömde inte bort honom på hans stora dag. :-D


Min älskade treåring!! :-)

Igår var jag på ett ilsket humör, dels av frustration, dels av irritation över att jag inte fick rätt på en hemsida som jag hade tänkt göra. Hemsideprojektet är härmed nedlagt, jag tror inte det är hälsosamt såhär dagarna innan förlossningen att sitta och bli så arg på sig själv ;-) Det visade ju sig också att min irritation som jag hade över mig själv skulle jag istället haft över tekniken, det var nämligen den det var fel på och inte min tankeförmåga. :-)

Sambon och hans kompis som hem igår med en videofilm och en stor godispåse, och då släppte irritationen något ;-) Hihi


Vi såg denna film. Någon som sett den? Jag rekommenderar den INTE. Den hade fått väldigt bra kritik, men vi tyckte att den innehöll alldeles för mycket våld, och blodiga onödigt detaljrika närbilder på offer... Usch!!

Nåja, godiset var gott i alla fall ;-)


Här är mina älsklingar, de var hos frisören i veckan. Elvis blev badad, borstad och fönad, Ludde blev nerklippt, eftersom han har så tjock päls att han helt enkelt inte står ut ifall den inte klipps ner.