söndag, oktober 08, 2006

Vad sysslar jag med?

Ja, det kanske ni undrar? Jag har så fullt upp i min bebisbubbla att bloggen inte är prio nr 1 (2 eller 3.. ;-) ) och det är ju ett sundhetstecken tycker jag ;-)

Det jag håller på med är en framtida lösenordsskyddad blogg som jag hoppas jag ska få tid med inom de närmaste veckorna. Jag börjar ogilla att en massa okända (som aldrig ger sig tillkänna) kan komma in och titta - och ännu värre ifall någon får för sig att kopiera bilder, mm. Och så jag inte vill blogga anonymt, och jag tycker det är så roligt med bilder på människor så lär det nog bli en lösenordsskyddad blogg inom snar framtid.

Jag har i alla fall haft en massa mammor och bebisar på besök här i veckan. Här är en del av alla som var här! :-) (vi var 22 stycken: 11 mammor och 11 bebisar)

13 Comments:

At 11:25 em, Anonymous Anonym said...

Hej hej! Förstår vad du menar med bloggen. Jag har ju skaffat mig en blogg till där jag skriver om den kommande bebisen. Den har jag på www.blogg.se där kan man ha lösenord!
Vad härligt det ser ut med alla mammor och bebisar!
Kram

 
At 10:10 fm, Anonymous Anonym said...

Förstår såväl, man vill ju gärna ha lite koll på vem som läser om man skriver om vissa saker.

Hoppas att det löser sig :)

KRAM!

 
At 12:08 em, Anonymous Anonym said...

Hej,
Ja är en "sån annonym" som läser din blogg. Väntar själv barn och tycker det är superspännande att läsa om andra som har småbarn. Lycka till med nya bloggen!
Mvh
Malin (i Göteborg, 29 år och väntar tvillingar)

 
At 4:57 em, Anonymous Anonym said...

Kunde du inte tänkt på det LITE tidigare???

Börjar snart bli tomt i min favvolista pga alla som lösenordsskyddar sina sidor...

Tänker läsa här tills du skyddar iallafall... sedan får jag väl ta bort dig också.

 
At 8:48 em, Blogger Botilda said...

Min bebisbubbla har också ett hårt skal nu för tiden. Svårt att knacka sig igenom! Så det blir inte mycket tid till vare sig bloggade eller bloggbesök...

Jag har en någorlunda skyddad blogg om Lilla A på Familjeliv. Fast där kan man ju inte lägga in bilder. Hoppas du hittar en bra lösning.

 
At 9:42 em, Anonymous Anonym said...

Hej Sötnos, jag var här inne idag (som alla dagar)och läste. Puss från din Almis

 
At 11:31 em, Blogger mintid said...

Förstår att du inte prioriterar bloggen :) ....

Hoppas att allt är väl med dig och att man får titta in till dig o familjen i den kommande bloggen!

Kraaaaaaaaaam

 
At 11:14 fm, Anonymous Anonym said...

Säger som hemlis, trist att du inte tänkte på det tidigare och trist att man snart inte får läsa din blogg längre. Har följt den sedan december, men, men..

Om du undrar varför jag vill fortsätta vara halvanonym så är det för att man lätt får en stämpel på sig om man är kille och läser den här typen av bloggar och det är inget jag vill råka utför igen =)

Men, du skriver både bra och roligt, fortsätt med det. =)

/D, ensamstående pappa till M 1½ år

 
At 4:43 em, Blogger sandra said...

Jag heter Sandra och har hittills inte kommenterat i din blogg. Trist om du lösenskyddar, då det är jättespännande att följa er vardag!

Kramar

 
At 5:53 em, Blogger Camillas lockar said...

Jag har varit inne på det också, speciellt med bilder på min lillplutt. En del löser det ju genom att nita fast en liten text "Copywrite by...". Kan vara en lösning. Men inte för alla anonyma förstås, att inte kommentera...

 
At 7:46 em, Anonymous Anonym said...

Å sicken härlig bubbla du lever i...som jag längtar dit!! Massa lyckokramar till er!!

 
At 7:21 em, Anonymous Anonym said...

Klokt att prioritera bebisbubblan! Dessutom är det svårt att blogga med en bebis som vill hjälpa till *s*

 
At 10:02 em, Blogger Camillas blogg said...

Jag förstår att du vill lösenordsskydda din blogg - du visar ju så många foton på er!
Hoppas att jag får titta in hos dig senare också, är så kul att gå in här och läsa!

 

Skicka en kommentar

<< Home