onsdag, september 27, 2006

Mammafikor! :-)

Att få barn har många positiva bieffekter! :-)

En av dem är alla nya bekantskaper! Det är såååå roligt!

Vi är ett gäng som träffats sedan vi hade stora (och mindre stora) magar i november, och nu ses vi med våra bebisar. Det är verkligen roligt!

Då jag blev gravid kunde jag aldrig ana att det fanns så många trevliga nyblivna mammor! Det får mig att se ljust på framtiden, med så trevliga mammor så måste ju bara samhället se bra ut också för våra barn då de växer upp??! :-) Eller hur? :-)

Här är några av de trevliga mammor jag träffar, och deras fina bebisar! :-)

På besök hos tvillingmamman Linda :-) Med ena dottern i knäet.

Båda tvillingarna Vilda och Saga


Elias i sin mamma Marias famn

Mamma och son – lika som bär! :-)

Petra och lilla Fredrika

Lilla Molly med sin mamma! :-)

Lilla Lova och mamma Petra.

Olivia med mamma Anna

Nathalie med hennes lille Elliot

Söta lilla Klara. Klara är väldigt lik sin mamma som följaktligen också är söt, men som inte ville vara med på bild.

Och så är det jag och min älskade lilla bebis! :-) Jag med de obligatoriska dregelfläckarna kring axeln ;-)

3 Comments:

At 7:17 em, Anonymous Anonym said...

Härligt! Fina mammor och fina bebisar!

 
At 10:21 em, Blogger Mindi said...

Vad roligt att se och visst är du och mamma ANNA lite lika? :)

Kram kram

 
At 6:29 em, Blogger mintid said...

Ja det är många nya bekantskaper man gör :).
Fina ni var allihopa o fin bordsdukning! Jag var med väldigt noga med detta ;o)...Beställde blomstergrupper osv till bordet...

Tack för titten.

Kramis

 

Skicka en kommentar

<< Home