onsdag, oktober 11, 2006

Konstiga reaktioner...?

Jag måste bara säga att jag fått några konstiga reaktioner på mitt beslut om att skaffa en lösenordsskyddad sida. Många var positiva, gulliga och förstående.

Men... istället för att skriva t ex "Vad tråkigt det vore att inte få följa dig genom bloggen, men jag hoppas jag hör till dem som får ditt lösenord, annars skulle jag sakna dina rader!" så skriver de att jag borde tänkt på det liiiiite tidigare och vill hävda sin rätt att vara anonym. Men jag då?? Har inte jag rätt att vara anonym, icke sökbar på Google?? Och varför skulle jag tänkt på det tidigare? Har ni på något sätt lidit av att jag tagit det beslutet nu och inte tidigare? Jag bara gapar förvånat, och inser att beslutet att lösenordsskydda min blogg är helt rätt!

3 Comments:

At 12:44 fm, Anonymous Anonym said...

Jag ber om ursäkt, jag menade inte att det du inte har någon rätt att vara anonym. Självklart har du det.

Vad jag menade var att eftersom du inte vill ha en massa okända som läser din blogg, och jag är för dej okänd, så tänkte jag att jag inte skulle få något lösenord.

Och det med att du kunde tänkt på det tidigare var heller inte menat som något elakt från min sida iaf. Tråkigt att följa en blogg i flera månader och sen inte få göra det, hade du lösenordsskyddat från början hade man inte vetat vad man hade gått miste om ;-)

 
At 2:06 em, Anonymous Anonym said...

Sorry att du tog det som kritik... men jag håller med den anonyma.. tråkigt att följa en hemsida lång tid och sedan helt plötsligt inte kunna göra det längre... Om du hade haft skyddat från början hade jag/vi ju inte fastnat.

Men som sagt, jag kommer läsa till du skyddar...

 
At 9:55 em, Anonymous Anonym said...

Hej
Jag är en av dem som hittade din sida av en slump när jag var gravid. Har nu en son på 3 månader och jag läser din blogg ofta för att se hur din dotter utvecklas och jag hade jättestor nytta av din blogg precis innan förlossningen när jag fick ta del av din. Tror att det är många som känner som jag att vi lärt känna dig. Men det är nog lustigt för dig att inte veta vem vi är. Jag har själv en lösenordsskyddad blogg och delar gärna med mig av den om du vill veta vem jag är som läser din! Tack för en underbar blogg och vackra bilder!

 

Skicka en kommentar

<< Home