måndag, maj 08, 2006

Inget krystande, här inte ;-)

Jag är fortfarande hemma... 10 dagar över tiden nu.

Enda värkarna som finns i detta hushåll är makens tandvärk!! :-(

Var hos min barnmorska idag. Som TUUUUR var hade magen inte växt mer. Den slutar strax under bysten, så det räcker lagom detta.

Fick tid för överburenhetskontroll till fredag. Då HOPPAS jag att alla prover är bra, och att vi kan tjata till oss en tid för igångsättning i nästa vecka.

Min bm sa att hon hade tyckt att det vore såååååå kul att förlösa mig. ;-) Undrar varför? Hoppas det betyder att hon tror att det går på ett kick, hihi :-D

Tack än en gång för ert stöd! Jag vet att jag är dålig på att kika in på era bloggar för just nu, men jag blir så glad och rörd för era hälsningar - trots att jag är inne i min lilla "förlossningsbubbla" för tillfället. Kraaaaaaaaam <3

4 Comments:

At 6:07 em, Anonymous Anonym said...

Hoppas maken din kan få sin tandvärk botad snabbt så att ni slipper ha "värkar" samtidigt...
Lycka till! Kramar

 
At 11:04 em, Anonymous Anonym said...

Håller tummarna för att Sessan kikar ut snart.....
Kramizar!!!!

 
At 9:03 fm, Blogger hanna said...

Hey...du använder ju smileys idag! :D
Håller tummarna stenhårt här!

 
At 10:17 fm, Blogger Malin E said...

Tänk inte på oss du!! Vi fårstår ju att du har fullt upp med ditt och längtan efter lilla bebisen som inte vill komma. =o) Vi finns ju kvar här och tycker det är jättekul och spännande att kika in hos dig varje dag för att se hur det går. =o)
KRAM MAlin och lycka till!

 

Skicka en kommentar

<< Home