lördag, december 31, 2005

Julafton och julklappar!

Vi firade julafton först hos mina föräldrar, sedan hos sambons föräldrar. Det är perfekt, för bådas föräldrar bor i samma stad – om än inte i vår stad, så det blev lätt att åka från det ena stället till det andra. :-)


Det var en mysig jul. Vi måste ha varit fantastiskt snälla under året, för det var väldigt vad mycket fint vi fick! ;-)


Med julmat! God sill... Mums! ;-)


Såhär glad var sambon när han packade upp julklappar! :-D


Vi fick som sagt otroligt mycket fint!!

Här är allt som vi fick – förutom min vinterjacka som jag har på mig på min nyårsbanner! ;-)


Jag/vi fick: En stor röd filofax, mammajeanskjol, mammatopp, mysstrumpor med Nalle Puh, badplugg i form av en hund, två tablettaskar med rolig text (Tomtegodis: För elaka barn som vill bli snälla, och Änglapiller för dig som vill bli söt och snäll!), KRYP (barnlampa från Ikea), petrolblå top, underställ, påslakan x 4, linnelängder (dukar), presentkort på ett stort köpcentra, Isadora lipgloss (Cinnamon), två tomtar, wokpanna, cooling bodyspray, badsalt, badflingor, Siagris med skridskor, vinterjacka i stor storlek så att magen får plats ;-), adressbok, armband Pilgrim, lakan för dubbelsäng, fleecefilt i nougat, pengar och slutligen pocketböcker: Uppdrag mamma, Isprinsessan, Mina ex, I skuggan av ett brott, Dödlig list! Fick även lite bebiskläder som min mamma inte kunde låta bli att köpa! ;-)


Ett litet axplock av det vi fick:


Söta tomtar som vi tyckte såg ut som vi! ;-D


Supersköna strumpor!


Skridskogris! ;-)


Pilgrim armband


Tablettaskarna ;-)



Hundarna fick också julklappar! ;-) Här är det som de fick. :-)

Godis – och så en lekboll jag tyvärr inte fick med på bilden! ;-)



Ludde blev så glad för sitt paket. Här ligger han med huvudet på det.;-) Bäst att vakta så ingen tar det. ;-)



2 Comments:

At 3:05 em, Blogger mintid said...

Ja jösses vad julklappar! Så fina saker du fått. Har ett pilgrimshalsband som är som ditt armband fast med vita blommer...det är fint!
Gott nytt år vännen!
Kram

 
At 6:18 em, Blogger Mindi said...

Vad skoj att se era julklappar!!! Vilka söta tablettaskar... jag älskar allt sånt där gulligt och sött du vet. Var hittar man sånna? Vilket fint armband!!!!

Kram från mig!

 

Skicka en kommentar

<< Home